18 września 2018

Szkolenie Profesjonalny Manager Spa

Najbardziej merytoryczne wydarzenie tej jesieni przed nami. Już 27 i 28 października 2018 roku w Krakowie odbędzie się dwudniowe, certyfikowane szkolenie dla osób związanych z branżą SPA i beauty. 

Szkolenie Profesjonalny Manager Spa 2018 

Manager SPA jako skuteczny zarządca, który dba o wizerunek, sprzedaż oraz jedność w zespole. 

Program szkolenia obejmuje: 

Dzień I

Część 1. Zarządzanie marketingowe SPA

W jaki sposób budować komunikację marketingową - Jak tworzyć oferty, które pokochają Twoi Klienci? Skuteczny język korzyści w sprzedaży usług i produktów SPA
Filozofia i specjalizacja SPA jako wyróżnik i wyznacznik trendów. Jak je określić?
Czym jest segmentacja kanałów sprzedaży i jak ją wykorzystać w praktyce
Jak tworzyć oferty zabiegów i pakietów, by sprzedawać więcej
 Programy lojalnościowe – jak budować faktyczną lojalność Klientów
 Nowość! Jak podejmować współpracę z podmiotami z innych branż, by zyskać na wizerunku, wiarygodności a finalnie na sprzedaży. Marketing 3.0
Social media w codziennej praktyce managera SPA
CSR - pokaż Klientom ludzką twarz Twojego biznesu. Jak tworzyć kampanie autorskie w oparciu o CSR?

Część 2. Zarządzanie kadrą salonu kosmetycznego i SPA 

 Trudny okres dla pracodawców - jak w tych warunkach budować zespól na lata? Skuteczne rozwiązania i case study. 
 Jak nagradzać dodatkowo nie narażając firmy na zbędne koszty
Jak delegować zadania. Planowanie - wdrażanie - raportowanie. 

Część 3. Nowość! Zarządzanie przychodem salonu i SPAJak i kiedy wyceniać swoje usługi – dynamiczne zarządzanie ceną i przychodem. Revenue managment w Spa. 

Część 4. Nowość! Z praktyki SPA, Inspiracje od najlepszych: 

Case study 1: "Jak solidna marka kosmetyczna może i powinna wspierać Twoje SPA w nowoczesnych działaniach marketingowych"
Case study 2: "CSR w praktyce najlepszych SPA - jak pomagając budować nowe relacje z Klientami"
Dzień II

Część 1. Obsługa sprzedażowa Klientów SPA i salonu beauty. Ujęcie autorskie.

Język Komunikacji sprzedażowej Twoich pracowników z Klientami 
 Jak budować więzi z Klientami, które skutkują zaufaniem i wzrostem sprzedaży.
 Naucz wszystkich pracowników sprzedawać usługi dodatkowe i detal. Pokryj koszty dzięki nowym umiejętnością sprzedażowym. 

Część 2. Procedury, umowy, regulaminy

 Formalne poukładanie obiektu - jak tworzyć rozporządzenia wewnętrzne, czym jest manual SPA, jak opracować kluczowe regulaminy i autorską procedurę około zabiegową
 Karta Klienta salonu i SPA – narzędzie marketingowe zgodne z RODO

Część 3. Nowość! Z praktyki SPA, Inspiracje od najlepszych: 

Case study 1: "Program lojalnościowy w praktyce - jak wiązać z marką i budować z Klientami relacje w oparciu o wiarygodne wyniki terapii"

Koszt uczestnictwa:

 W przedsprzedaży do 30.09.2019 cena wynosi 800 zł netto/ od osoby
 Od 1.10.2018 - cena wynosi 900 zł netto od osoby
 Zapytaj o cenę specjalną dla większej liczby osób

Zgłoszenia: kontakt@zyskownamarka.pl lub biuro@spa-leaders