1 maja 2011

Nowe oblicza nowe szanse.

Nawet papier toaletowy wie, że aby być przydatnym należy się rozwijać. Od kilku lat rzec można uparcie brnąłem ku realnej ofercie dla Klientów. Szczególnie inwestorów oraz osób zarządzających obiektami Spa. Dlatego, że zarażając ich jakością jestem w stanie doprowadzić do powstania kilku - kilkunastu obiektów Spa na terenie kraju, bez skrzywień sprzedawcy - akwizytora. Realnych, doświadczonych doradców jacy nie przesiąknęli pseudo biznesem naszego rynku jest niewielu. Zawsze mawiałem że biznes robi się z człowiekiem, nie jego portfelem czy przekonaniami. Zrozumienie potrzeb rynku, potrzeb Klienta w końcu jego potencjalnych Gości w Spa daje możliwość by po raz pierwszy w tym kraju consulting Spa wyznaczał nie tylko standardy jakości obiektów, ale przede wszystkim najwyższe półki w kwestiach obsługi Klientów.
Jako szkoleniowiec miałem przyjemność przeszkolenia setek osób - inwestorów, managerów, potencjalnych managerów. Wskazałem wiele dróg budując im filozofie, wybierając specjalizację finalnie  rentowność i zyskowność. Teraz zaczynam kolejne ale jak to mawiają na własnym.
Każda z dotychczasowych dróg owocowała jakimś doświadczeniem. Przede wszystkim dotyczącym pracy z Klientem. Wielu wspólników dotychczas odrzucało mnie typowo "biznesowym" podejściem, bez widzenia całości projektu jako finis coronat opus.
30 lat - najwyższy czas na życiowe decyzje. Ja siebie przeobraziłem, dla rodziny, Klientów a także dla... siebie. Kilku śmiałków zarzucało mi zbytnią otwartość pdczas pracy z Klientami. Dlaczego? Prawda płynie ode mnie do Klientów i w drugą stronę. Innej drogi nie zakładałem i dlatego zaczynam nowy rozdział.
Cierpliwym dziękuję, krytyków pouczam, "kumplom" mówię nie!
Za kilka dni maksymalnie tygodni odsłonimy zupełnie nową  jakość usług Spa. Nowe marki, nowi ludzie, nowe pismo branżowe, wszystko nowe. A przede wszystkim bardzo prawdziwe. Poparte doświadczeniem i badaniami. Innymi słowy drżyjcie pseudo naukowo-badawcze Instytuty Spa i Stowarzyszenia kolesi. Teraz zaczniemy z innej pozycji.
Wiele kalkulacji dla obiektów, wiele założeń, wielu partnerów. W tym największe firmy kosmetyczno - sprzętowe na świecie jakie staną za nami. Wiele z nich ma dla nas specjalnie skrojone oferty. jakich nie ma nikt inny. Reanimowaliśmy myślenie pro wellness oraz wynikające z niej filozofie Spa.
Klient jest najważniejszy. Dość spekulacji. Czas na zmiany na rynku. Do dzieła odważni, z drogi naśladowcy i tchórze i kłamcy. Zapraszam odważnych do współpracy. adam.puda@gmail.com
Adam.