Lato za pasem.To doskonały czas na zmiany, poprawę wizerunku oraz wszystko to co przygotuje obiekty na jesienne żniwa. Wielokrotnie słyszę podczas spotkań z Klientami, że ten czy tamten okres to "posucha", "bryndza" czy po prostu czas słabych obrotów. I co najdziwniejsze wszystkie te osoby są niemal przekonane, że tak musi być, że taki rynek itp. NIC BARDZIEJ MYLNEGO! Otóż...
Tak bowiem najprościej jest przed samym sobą tłumaczyć spadek obrotów. Po badaniach 2010 roku doszliśmy jasno do wniosku, że tego typu postawy prezentuje ponad 80% managerów Spa! To totalna katastrofa. Ale nie musi tak być. Najpierw weź pod lupę target i przewietrz go. Docieraj tam, gdzie nikt przed Tobą nie dotarł lub posiadaj to czego nie ma konkurencja. Proste ale skuteczne. Jak już pisałem poza hotelowymi Spa większość managerów stanowi jednoosobowy dział marketingu i sprzedaży, Niechże tak właśnie będą traktowani ale też wynagradzani. Możliwość zrozumienia tych mechanizmów daje program szkoleniowy Manager Spa 2011, który w tej chwili cieszy się wspaniałym zainteresowaniem a referencje płyną zarówno z dużych obiektów jak i mniejszych gabinetów. Dziękujemy za zaufanie.
Warto pomyśleć także o jakiejś formie audytu na terenie obiektu Spa. Bardzo chętnie przyjedziemy sprawdzimy co i dlaczego jest jak jest. Wdrożymy Program Poprawy Rentowności, zbudujemy zyskowność w planach terminowych. Stworzymy plany marketingowe, przeprowadzimy analizy finansowe i rynku, przedstawimy biznes plan.
Wakacje jakie są tuż tuż to doskonały czas na wspomniane porządki. By nowy sezon rozpocząć z większym impetem, bardziej autorsko i świadomie. By na Święta, dzieląc się opłatkiem śmiało powiedzieć - to półrocze było wyjątkowo owocne.
Zapraszam do kontaktu - adam.puda@gmail.com