Kilka typów recepcjonistów podczas wizyt w hotelach i Spa poznałem. Zazwyczaj model dość prosty - Wymuszone Dzień Dobry, dobranoc, w czym mogę pomóc?
Ale szczęście pchnęło mnie w ostatnim tygodniu w dwa miejsca - Król Plaza Jarosławiec oraz OSiR KOLNA Kraków.
Tam bowiem ostatnimi czasy bywałem lub kontaktowałem się osobiście. Powiem jedno - tak powinna wyglądać recepcja hotelu! Brawo!
Na ten przykład w Jarosławcu nie zdążyłem nawet poprosić o rozkłady jazdy a już miałem je przygotowane. Niestety nie pamiętam imienia i nazwiska recepcjonistki, może ktoś mi podpowie? Jednakoż brawo za profeskę, podejście i cierpliwość do Klienta.
Kraków natomiast (tu pamiętam) to przede wszystkim profesjonalizm w obsłudze jaki na tacy podała mi Pani Agnieszka Radziszewska. Powiem tak nie tylko niemal rozpisała mi mapę podróży, ale także z cierpliwością godną królów tłumaczyła szczegóły dojazdu itp. Przemiła atmosfera rozmowy i co pewnie wielu zadziwi - nie skorzystałem z ich usług, ale to tylko przez fakt, że dość daleko miał będę do miejsca pracy. Tylko. Wygoda wzięła górę, gdybym patrzył przez pryzmat obsługi on line na pewno już bym tam był. Polecam
Przy tej okazji jedną rzecz chcę przypomnieć. Tak w Spa jak i w hotelach Recepcja jest sercem. Słaby recepcjonista to mnóstwo odepchniętych pierwszym wrażeniem Klientów, dobry do grono co najmniej zastanawiających się nad ofertą bywalców.
Tak trzymajcie miłe Panie opisane powyżej.