24 października 2011

Manager Spa 2011 z Pawłem Tkaczykiem

PLAN DWUDNIOWEGO SZKOLENIA
MANAGER SPA 2011 Z PAWŁEM TKACZYKIEM.

Po raz pierwszy Spa Leaders proponuje swoim obecnym i przyszłym Klientom zupełnie nowy wymiar certyfikowanego szkolenia managerskiego – Manager Spa 2011. Dwudniowe szkolenie podzielone na trzy tematyczne panele, doskonale wprowadzające w rynek Spa i Wellness oraz pozwala ugruntować wiedzę. Nauczymy Was rozumienie mechanizmów rynku, budowania zyskowności oraz silne marki na mapie polskich Spa. Paweł Tkaczyk oraz Adam Puda przekażą w ciągu kilkunastu godzin wykłady i warsztaty po których słuchacz zostanie objęty dwumiesięcznym okresem opieki trenerskiej.
Serdecznie zapraszamy wszystkich inwestorów, obecnych oraz przyszłych managerów Spa. Osoby chcące w realny sposób podnieść swoje kwalifikacje oraz szanse na polskim rynku kosmetycznym, Spa i wellness.
Program szkolenia:

5 LISTOPADA – SOBOTA – ADAM PUDA

9.00 – PRZYWITANIE, AROMATYCZNA KAWA I GORĄCA HERBATA NA DZIEŃ DOBRY

9.30 – WPROWADZENIE
*  Polski rynek usług ekskluzywnych Spa
*  Rozumienie tematyki Spa wczoraj i dziś

MANAGER SPA
*  Manager Spa - Postawy dominujące w latach ubiegłych
 (omówienie problemów, wnioski)
*  Zadania managera Spa
*  Algorytmy postępowania managera
*  Kreowanie wizerunku własnego oraz obiektu Spa

TWORZENIE OFERT 
*  Spa menu – autorskie projekty szansą na sukces branżowy
*  Język branży usług ekskluzywnych - jaka oferta, kiedy i do kogo
*  Wdrażanie programowe – ABC postępowania
* Odpowiedzialność managera Spa
*  Zarobki skutecznego managera
*  Budowanie programów lojalnościowych

MANUAL SPA

*  Mały i duży manual – nomenklatura proceduralna
*  Bez manuala nie ruszysz!
*  Biblia operacyjna zbiorem procedur
*  Procedury obsługi Klienta
*  Procedury recepcyjne jako szczególna dokumentacja postępowania
*  Procedury zabiegowe
*  Procedury porządkowe
*  Procedury zachowania w sytuacjach kryzysowych i stresowych.

ZAKOŃCZENIE PIERWSZEGO DNIA SZKOLENIA.

6. LISTOPADA – NIEDZIELA – PAWEŁ TKACZYK

9.00 – PRZYWITANIE, AROMATYCZNA KAWA I GORĄCA HERBATA NA DZIEŃ DOBRY

9.30 - SILNA MARKA W BRANŻY SPA I BEAUTY
PODSTAWY MARKETINGU USŁUG

*    4P marketingu tradycyjnego
 * Produkt – co sprzedajesz? Co Klient kupuje?
 * Miejsce – budowanie przewagi konkurencyjnej za pomocą lokalizacji
 * Cena – kreowanie polityki cenowej w Spa
 * Promocja – w jaki sposób sprawić, by ludzie dowiedzieli się o tym, co masz do zaoferowania?

*    2P marketingu usług
 * Ludzie – silna marka to ludzie, którzy ją tworzą i procedury, które towarzyszą usługom. Jak je tworzyć?
 * Dowód – w jaki sposób sprawić, by ludzie nie zapomnieli, co u Ciebie dostali?


MARKA SPA

*czym jest marka?
*zkielet komunikacji marki
 * historia – jak sprawić, by ludzie Ci zaufali?
 * archetypy – jak opowiadać historię marki, by wzbudzać emocje?
 * rytuały – marka to spójność, w jaki sposób ją zapewnić?
 * wrogowie – określanie marki za pomocą tego, czym nie jesteście.


BUDOWANIE KAMPANII REKLAMOWYCH

*    Określanie grupy docelowej
*    Określanie kanałów komunikacji
*    W jaki sposób tworzyć komunikaty reklamowe, by ludzie zwracali na nie uwagę i nie ignorowali?
*    Mierzenie skuteczności reklamy.


NOWY MARKETING

*    Budowanie świadomości marki w internecie
*    Wykorzystanie mediów społecznościowych do budowania zaangażowania
*    Narzędzia e-marketingu

17.30 –ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA, ROZDANIE CERTYFIKATÓW,



Każdego dnia od 13.30 pyszny dwudaniowy obiad.
Stały serwis kawowy oraz poczęstunek, soki, napoje. Krótsze przerwy na wniosek uczestników.

KOSZT SZKOLENIA: 899 ZŁ/ OSOBY OBEJMUJE
*  materiały szkoleniowe,
*  wykłady i warsztaty,
*  certyfikację dokumentującą podniesienie kwalifikacji managerskich
*  stały dwudniowy catering
*  możliwość organizacji dojazdu z dowolnego miejsca w warszawie,
*  załatwienie pobytu w hotelu, hotelu na czas trwania szkolenia,
*  dwumiesięczną opiekę trenerów Spa Leaders.
info i zapisy adam.puda@gmail.com