PLAN DWUDNIOWEGO SZKOLENIA
MANAGER SPA 2011 Z PAWŁEM TKACZYKIEM.
Po raz pierwszy Spa Leaders proponuje swoim obecnym i przyszłym Klientom zupełnie nowy wymiar certyfikowanego szkolenia managerskiego – Manager Spa 2011. Dwudniowe szkolenie podzielone na trzy tematyczne panele, doskonale wprowadzające w rynek Spa i Wellness oraz pozwala ugruntować wiedzę. Nauczymy Was rozumienie mechanizmów rynku, budowania zyskowności oraz silne marki na mapie polskich Spa. Paweł Tkaczyk oraz Adam Puda przekażą w ciągu kilkunastu godzin wykłady i warsztaty po których słuchacz zostanie objęty dwumiesięcznym okresem opieki trenerskiej.
Serdecznie zapraszamy wszystkich inwestorów, obecnych oraz przyszłych managerów Spa. Osoby chcące w realny sposób podnieść swoje kwalifikacje oraz szanse na polskim rynku kosmetycznym, Spa i wellness.
Program szkolenia:
5 LISTOPADA – SOBOTA – ADAM PUDA
9.00 – PRZYWITANIE, AROMATYCZNA KAWA I GORĄCA HERBATA NA DZIEŃ DOBRY
9.30 – WPROWADZENIE
* Polski rynek usług ekskluzywnych Spa
* Rozumienie tematyki Spa wczoraj i dziś
MANAGER SPA
* Manager Spa - Postawy dominujące w latach ubiegłych
(omówienie problemów, wnioski)
* Zadania managera Spa
* Algorytmy postępowania managera
* Kreowanie wizerunku własnego oraz obiektu Spa
TWORZENIE OFERT
* Spa menu – autorskie projekty szansą na sukces branżowy
* Język branży usług ekskluzywnych - jaka oferta, kiedy i do kogo
* Wdrażanie programowe – ABC postępowania
* Odpowiedzialność managera Spa
* Zarobki skutecznego managera
* Budowanie programów lojalnościowych
MANUAL SPA
* Mały i duży manual – nomenklatura proceduralna
* Bez manuala nie ruszysz!
* Biblia operacyjna zbiorem procedur
* Procedury obsługi Klienta
* Procedury recepcyjne jako szczególna dokumentacja postępowania
* Procedury zabiegowe
* Procedury porządkowe
* Procedury zachowania w sytuacjach kryzysowych i stresowych.
ZAKOŃCZENIE PIERWSZEGO DNIA SZKOLENIA.
6. LISTOPADA – NIEDZIELA – PAWEŁ TKACZYK
9.00 – PRZYWITANIE, AROMATYCZNA KAWA I GORĄCA HERBATA NA DZIEŃ DOBRY
9.30 - SILNA MARKA W BRANŻY SPA I BEAUTY
PODSTAWY MARKETINGU USŁUG
* 4P marketingu tradycyjnego
* Produkt – co sprzedajesz? Co Klient kupuje?
* Miejsce – budowanie przewagi konkurencyjnej za pomocą lokalizacji
* Cena – kreowanie polityki cenowej w Spa
* Promocja – w jaki sposób sprawić, by ludzie dowiedzieli się o tym, co masz do zaoferowania?
* 2P marketingu usług
* Ludzie – silna marka to ludzie, którzy ją tworzą i procedury, które towarzyszą usługom. Jak je tworzyć?
* Dowód – w jaki sposób sprawić, by ludzie nie zapomnieli, co u Ciebie dostali?
MARKA SPA
*czym jest marka?
*zkielet komunikacji marki
* historia – jak sprawić, by ludzie Ci zaufali?
* archetypy – jak opowiadać historię marki, by wzbudzać emocje?
* rytuały – marka to spójność, w jaki sposób ją zapewnić?
* wrogowie – określanie marki za pomocą tego, czym nie jesteście.
BUDOWANIE KAMPANII REKLAMOWYCH
* Określanie grupy docelowej
* Określanie kanałów komunikacji
* W jaki sposób tworzyć komunikaty reklamowe, by ludzie zwracali na nie uwagę i nie ignorowali?
* Mierzenie skuteczności reklamy.
NOWY MARKETING
* Budowanie świadomości marki w internecie
* Wykorzystanie mediów społecznościowych do budowania zaangażowania
* Narzędzia e-marketingu
17.30 –ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA, ROZDANIE CERTYFIKATÓW,
Każdego dnia od 13.30 pyszny dwudaniowy obiad.
Stały serwis kawowy oraz poczęstunek, soki, napoje. Krótsze przerwy na wniosek uczestników.
KOSZT SZKOLENIA: 899 ZŁ/ OSOBY OBEJMUJE
* materiały szkoleniowe,
* wykłady i warsztaty,
* certyfikację dokumentującą podniesienie kwalifikacji managerskich
* stały dwudniowy catering
* możliwość organizacji dojazdu z dowolnego miejsca w warszawie,
* załatwienie pobytu w hotelu, hotelu na czas trwania szkolenia,
* dwumiesięczną opiekę trenerów Spa Leaders.
info i zapisy adam.puda@gmail.com