13 marca 2012

Rozliczy nas Klient. Was też.

Branża kipi doradcami. I dobrze, bo z czegoś Klient musi wybierać. Klient ten musi też pamiętać, że tam gdzie zaczyna się doradztwo kosmetyczno - sprzętowe kończy się obiektywizm doradców. Magików nie brakuje. Doradzają i (o zgrozo) wykonują zabiegi pokazowe ludzie totalnie nie posiadający jakiegokolwiek kierunkowego wykształcenia a co za tym idzie uprawnień do ich wykonywania! To nie tylko okradanie ludzi inwestujących w owe "doradztwo", ale przede wszystkim totalne wynaturzenie bałwanów. Podobnie jak nastała moda na Spa i Wellness i w myśl trendu nawet w Biedronce mamy mydło o nazwie Spa, tak w doradztwie mamy "doradców Spa" o jakości jak owe mydło.
Inni nie mając pomysłu na siebie rzucają się na konkurencję. Ale piszą, że nie stanowią Ci drudzy dla nich konkurencji. I tu wychodzi buractwo i brak jakiegokolwiek rozumienia zasad rynku. Był nawet jeden co chciał nam sprawę w sądzie za nazwę firmy zakładać.  Ale ten zbratał się z opisanym powyżej i razem handlują niczym.
Na szczęście moi drodzy Spa Leaders ma się świetnie. Dlaczego? Bo rozliczają nas Klienci. A co do nich - zwiększają oni zyski w myśl autorskich projektów Spa Leaders. To podstawa, bo to, że inwestor zrealizuje marzenia nie znaczy, że tym samym zrealizuje marzenia Klientów, czytaj zarobi na prawdzie.
Nie twierdzę że nasza firma jest najlepsza, jedyna czy coś. Po prostu Spa Leaders podchodzi do tego biznesu bardzo uczciwie. Zarabiamy gdy Ty zarabiasz. Kosmetyki, sprzęt? Nic na wyłączność, ale jeśli potrzebujesz pomocy w doborze - nasz specjalista chemik, kosmetolog doradzi. I o to chodzi. Nic nie narzucamy, wszystko planujemy.
P.S. Doradcy - weźcie się za robotę i przestańcie produkować marne obiekciki totalnie pod kreską. Rada - główka do sedesiku i mała spłuczka. Może to pozwoli wrócić do gwoździ i młotków zamiast doradzać innym.