21 lutego 2013

Nikt nie zrobi z Ciebie managera salonu czy Spa w 2-3 dni. Zacznij myśleć i cedzić ziarno od plew.

Temat niby jasny, a jednak... 
Napisze od razu - jeśli chcesz być księżniczką w swoim salonie, nie czytaj tego, bo nie zrozumiesz.
Mógłbym też zacząć ze specyficzną "anglo -kluchą w gardle" tak - "eee halo, wiesz.. wiele lat temu aaa moja mama wyleciała away... dzięki temu ja mam dla Ciebie niesamowity surprise. Dostaniesz moja wiedzę w pigułce i jeszcze Twój salon zwiększy zyski 100% w pół roku, one hundred procent!" Mógłbym tak...

Pracuję z managerami Spa w Polsce od 4 lat i co ważne, budujemy razem silne, zyskowne marki. No bo po co komu marka nie przynosząca kasy? Moja matka nigdzie nie wyleciała a Twój salon zwiększy zyski o  100%, tylko jeśli dzisiaj masz obłożenie na poziomie 20-35%. Cudów nie ma. Są plany i strategie. A na wyniki trzeba cierpliwie poczekać.

Najbardziej wymagający, konsekwentni i wiedzący jaki jest w ich życiu cel managerowie i przyszli managerowie spotkają się w Warszawie już 13 i 14 kwietnia 2013 roku podczas otwartego szkolenia dla managerów gabinetów/ salonów i Spa. Dwa intensywne dni z jedyną w Polsce realną, dwumiesięczną opieką mentorską! To ona tak na prawdę zrobi z Ciebie managera. Bo szkolenie samo w sobie, choć podyktowane najnowszą wiedzą, absolutnie dopasowane do profilu branży Spa, da Ci certyfikację i rzuci ziarno. Czy To ziarno zakiełkuje, zdecydujecie sami, my będziemy tuż obok.

Jeśli prowadzisz salon, Spa lub hotel Spa przemyśl swoje postępowanie, zrób swoisty rachunek sumienia i przyjedź do nas ze swoimi bolączkami. To szkolenie jest interaktywne. Nie ma formy suchego wykładu - reagujemy na Twoje problemy stricte! 

Powodów niepowodzeń, niskiego obłożenia może być mnóstwo. Pokaż nam siebie a my powiemy Ci co zrobić, by wybudować silną markę! 
Dostaniesz nieograniczona ilość konsultacji z trenerami Spa Leaders. A jeśli dopiero startujesz jako manago - poprowadzimy Cię za rękę. Po szkoleniu nie będziesz sam. 

Wracając do wątku. Bycie managerem to szereg niesamowicie trudnych i odpowiedzialnych zadań. Wyzwania z pogranicza marketingu, zarządzania i kreowania wielu przerastają. Dziś z tego miejsca i z całego serca dziękuję osobie, kobiecie, która przed zakończeniem jednego ze szkoleń w 2011 roku podeszła do mnie i powiedziała. Dziękuje Wam Adam, szkolenie jest wspaniałe i pełne treści ale właśnie zrozumiałam, że nie nadaje się do tej pracy. To dla mnie zbyt wielki ciężar obowiązków. Na początku pomyślałem, że może mało przystępnie, że może coś nie tak.. Nie. Po prostu tak realny obraz pracy jaki pokazaliśmy wówczas, kazał tej uczestniczce nie podejmować wyzwania managerskiego w życiu zawodowym. jako pierwsza pokazała mi, że nie tworzymy zakładu na akord produkującego managerów. 

Wiedza, rozbudowane moduły. Opieka trenerska, a tego nie daje nikt (no chyba, że w wątpliwie skutecznej formie papierowej...).

13-14 kwietnia 2013 roku. Warszawa, biurowiec Intraco. Ok 17 godzin orki i dwa miesiące opieki dobrych trenerów. Tylko 15 miejsc. To jedyne narzędzie na rynku, by zbudować markę managera i markę obiektu. Inne... dopiero dopracowujemy. 
kontakt: biuro@spa-leaders.pl