SZKOLENIE OBSŁUGA KLIENTA SPA I SALONU Z OBSŁUGĄ SPRZEDAŻOWĄ

OBSŁUGA KLIENTA W SPA i  SALONIE KOSMETYCZNYM



Wyznaczamy absolutne standardy w obsłudze Klientów obiektów hotelowych, SPA i salonów kosmetycznych. Szkolenia, które prowadzimy nie zawierają w sobie grama teorii, samo życie. Jesteśmy grupą ludzi związanych z branżą HoReCa od wielu lat. Sami wiele lat praktykowaliśmy zarówno jako managerowie i kierownicy w dużych resortach i salonach. Dlatego to o czym mówimy na szkoleniach z obsługi klienta to czysto rynkowe standardy, jakie opracowywaliśmy przez ostatnie 10 lat.

Piszemy procedury obsługi od przysłowiowego dzień dobry w recepcji, czy słuchawce telefonu, przez prowadzenie w strefach, aż po do zobaczenia. Przykładamy ogromną wagę do procedur około zabiegowych - czyli tych, które pozwalają się Wam wyróżniać nawet, jeśli pracujecie na podobnych markach co konkurencja. To stanowi wartość dodaną Waszych usług, coś co nie podlega negocjacji.

Obsługi klienta uczymy na wszystkich pionach od managerskiego po wykonawczy. Nasze szkolenia niosą za sobą konkretne wyniki Waszych biznesów. Nie uczymy teorii, by ją odklepać i skasować pieniądze za szkolenie. Uczymy realnego wpływania na budowanie potrzeb w ludziach, którzy staną się wyznawcami Waszych marek.


SZKOLENIA Z OBSŁUGI KLIENTA NAD MORZEM LUB W TWOIM OBIEKCIE!


Szkolenia organizujemy albo u nas w apartamentach szkoleniowych, 350 m od plaży Bałtyku, albo wyjazdowo - na Twoim terenie, w Twoim obiekcie, by wszyscy pracownicy uczestniczyli w wydarzeniu, które zwiększy Wam sprzedaż, a pracownikowi da realną szansę na zwiększenie przychodów z prowizji. To najlepszy bodziec, by sprzedawać profesję i detal w wymiarze dotąd nieznanym.

Zobacz jak przykładowo może wyglądać agenda szkoleniowa:

1.    Wprowadzenie
·         Typy Klientów a komunikacja z nimi.
·         Wielopłaszczyznowe negocjacje. Za drogie…
·         „Marudzę” a wracam – codzienność w obsłudze J

2.    Poziomy obsługi i obsługa na poziomie.

A.      Recepcja sercem obiektu.
·   Bezpośrednia rozmowa z Klientem. To Ty jesteś gospodarzem!
·   Telefoniczna rozmowa z Klientem. Brak szablonów to też szablon!
·   Mailing – odpowiadaj szybciej niż to możliwe!
·   Rozmowy z Klientem problemowym.
·   Scenki rodzajowe – trening czyni mistrza
·   Codzienne wyzwania recepcjonisty

B.      Kadra wykonawcza – terapeuci, kosmetyczki
·   Zasady prowadzenia przez strefy
·   Budowanie atmosfery i więzi z Klientem
·   Pracownik – sprzedawca, czyli jak pozostać specjalistą w swej dziedzinie a mimo to sprawnie pracować na premie z detalu?

C.      Manager – opiekun, pomysłodawca, sprzedawca.
·   Rozmowy biznesowe. Specyfika obsługi Klienta korporacyjnego.
·   Przedstawienie wizji celem zdobycia zaufania potencjalnego Klienta

3      Karta Klienta – jakie narzędzie stanowi? Marketing i spokój Twojego OC. Zasady wypełniania w myśl Ustawy o Ochronie danych osobowych. Konieczność na drodze do perfekcji.

4      Sytuacje trudne. Klient roszczeniowy, awanturnik, oszust (?!) Przygotuj się na każda ewentualność a pozostaniesz perfekcjonistą i jeszcze na tym zarobisz!

5    Obsługa sprzedażowa Klienta salonu kosmetycznego i Spa. Obsługuj, by… zarabiać!
·         Pracując w usługach sprzedajesz obsługę!
·         Klient a potencjalny Klient – różnice w postrzeganiu i obsłudze sprzedażowej
·         Komunikacja werbalna i niewerbalna.
·         Specyfika pracy w sektorze usług a sprzedaż, czyli jak sprzedawać niewidzialne…
·         Marketingowo – sprzedażowe filary obiektu. Kto je stanowi?
·         Komunikacja marki Spa – język sprzedaży. Magiczne kilkanaście sekund.
·         Jak budować więzi z Klientami?
·         Kupią Ciebie, kupią od Ciebie!
·         Segmentacja kanałów sprzedaży

6.    Podsumowanie
·         Buduj chęć posiadania. Czy popyt nadal rodzi podaż w sektorze ekskluzywnym?
·         Jak Cię widzą tak Cię piszą?


7.    Warsztaty i scenki rodzajowe z udziałem wszystkich uczestników szkolenia
– ćwiczenie czyni mistrza.
  • Panel dyskusyjny – zapraszamy do zadawania pytań i dyskusji
Zapytaj o szczegóły: adam.puda@gmail.com