Szkolenie indywidualne manager SPA, apartament nadmorski.

Jako młody manager nowo powstającego obiektu SPA zostałem naładowany dawką pozytywnej energii oraz ogromem wiedzy. Adam nie jest Bogiem i w dwa dni nie zrobi z Ciebie światowej klasy managera, ale z pewnością zasieje w Tobie ziarno pasji i motywacji. Reszta zależy tylko od Ciebie. Dzięki Adam. Do zobaczenia ;)"
Michał Maruszewski
Szkolenie indywidualne manager SPA, apartament nadmorski.

Sabina Płusa, Warszawa.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szkolenie indywidualne manager SPA, GRUDZIEŃ 2015.

Tego wszystkiego chciało się słuchać. Pasja
i zaangażowanie Adama wręcz udzieliło się mojej osobie.
Adam pokazał mi jak wyjść do nowego klienta, jak wyjść do firm. Teraz wiem, że aby nie zginąć w nowym miejscu muszę się wyróżniać. Teraz wiem, że nowa filozofia marki pozwoli mi się bardziej rozwijać.
Adam, dziękuję raz jeszcze. Jesteś niesamowity w tym co robisz. Uważam, że stanowisz wzór dla innych szkoleniowców."
Adam pokazał mi jak wyjść do nowego klienta, jak wyjść do firm. Teraz wiem, że aby nie zginąć w nowym miejscu muszę się wyróżniać. Teraz wiem, że nowa filozofia marki pozwoli mi się bardziej rozwijać.
Adam, dziękuję raz jeszcze. Jesteś niesamowity w tym co robisz. Uważam, że stanowisz wzór dla innych szkoleniowców."
Jolanta Kruszewska
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szkolenie indywidualne manager SPA, LUTY 2015.
"Szkolenie na wysokim poziomie merytorycznym,
przeprowadzone w sposób interesujący. Bardzo ciekawe przykłady z praktyki
sprawiły, ze przekazana wiedza nie była tylko suchym, utartym schematem . Pan
Adam umiejętnie wciągał w dyskusje a jednocześnie taktownie kierował na
właściwy tor myślenia . Na zadawania pytania można było usłyszeć
wyczerpującą odpowiedz popartą konkretnymi argumentami. Mimo, że szkolenie
trwało zaledwie dwa dni przekazało ogrom wiedzy i rozpaliło chęć do wdrażania
treści szkoleniowych w życie . Jest też bodźcem do konkretnych działań i
realizacji marzeń , które wcześniej wydawały się nie do końca do osiągnięcia .
Pod względem organizacyjnym również dało się zauważyć pełen profesjonalizm.
Dbałość o kursantów, zapewnienie im komfortowego noclegu i wykwintnego jedzenia
z pewnością zadowoliło by najbardziej wymagających . Podsumowując
szkolenie w pełni profesjonalne w miłej atmosferze i przyjemnym nadmorskim
klimacie."
Violetta Matyszczak, Łódź.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SZKOLENIE, GDYNIA, CZERWIEC 2015
"Chillout`owa forma prowadzenia szkolenia, sprawiła, że było
miło i przyjemnie, ale również profesjonalnie pod względem merytorycznym.
Ogromna wiedza i doświadczenie Pana Adama, oraz rzetelnie
przeprowadzone szkolenie. W jasny i
klarowny sposób, pokazało mi drogę do możliwości rozwoju osobistego i
zawodowego, oraz czerpania inspiracji z
otaczającego nas świata.
Dziękuję bardzo."
Ewa Cudna, Chillout Day
Spa Gdynia
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SZKOLENIE OTWARTE, POZNAŃ - KWIECIEŃ 2014
Joanna
Krzyżyńska, Hotel**** Villa Park, Ciechocinek.
"Szkolenie
bardzo intensywne, ogrom wiedzy świetnie i zrozumiale przekazanej, którą trzeba
sobie teraz ułożyć w głowie, przede mną jeszcze wiele pracy i długa droga do
pełnej perfekcji, ale dzięki Tobie upewniłam się że to jest to. co chcę robić i
czemu chcę oddać moje "zawodowe" serce, chcę więcej i więcej i będę
do Ciebie wracać bo jesteś genialnym i jedynym w swoim rodzaju przewodnikiem w
tej drodze dziękuję Ci jeszcze raz! Pozdrawiam Asia"
"Miło mi było
uczestniczyć w Twoim szkoleniu Spa Leaders. Doceniam Twoją wiedzę,
profesjonalizm, zaangażowanie oraz merytoryczne przygotowanie-każda myśl była
poparta przykładami z branży, co stanowi o unikalności tego szkolenia. Z
pewnością jest to droga, która ułatwi młodym i nie tylko...osiągnąć sukces.
Oczywiście można iść na skróty, ale po co? jak można skorzystać z wiedzy
popartej doświadczeniem wspaniałych liderów, trenerów ludzi pełnych pasji, aby
unikać błędów i dążyć do zmian na rynku kosmetycznym. Pozdrawiam
przesympatycznych uczestników!"
Natalia Żyro, twórca i właścicielka marki Mobilne Spa
Madame la Mode
"Tworzenie marki jest swego rodzaju sztuką. Wdrażając ją w rzeczywistość
trzeba wykazać się ogromną kreatywnością i wiedzą. Niezależnie od tego w jakim
miejscu stoimy warto sięgać po profesjonalną wiedzę przepełnioną pasją innych
osób.
Adam dziękuję Ci przede wszystkim za sztukę przekazywania tej wiedzy i w sposób bardzo zrozumiały dzielenia się tą wiedzą z innymi oraz całej ekipie Spa Leaders za fajną organizację!"
Ukłon w Twoją stronę
Natalia Żyro
Mobilne Spa "Madame La Mode"
Adam dziękuję Ci przede wszystkim za sztukę przekazywania tej wiedzy i w sposób bardzo zrozumiały dzielenia się tą wiedzą z innymi oraz całej ekipie Spa Leaders za fajną organizację!"
Ukłon w Twoją stronę
Natalia Żyro
Mobilne Spa "Madame La Mode"
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HOTEL *** SENATOR GRAN VIA, OLCHOWA K/ RZESZOWA
ARTIS ****HOTEL & SPA, ZAMOŚĆ.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Osobiście jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. Materiał,który został na nim przedstawiony pozwoli mi na dalsze rozwijanie mojej firmy. Poszerzyłam swoją wiedzę dotyczącą prezentacji firmy. Dowiedziałam się jak zaprezentować się obecnym i przyszłym klientom z jak najlepszej strony. Jestem bardziej świadoma budowania marki oraz oferty sprzedażowej."
Monika Antosiak – Cieślak
właściciel salonu w Łodzi.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Uczestniczyłam w szkoleniu Manager SPA Adama Pudy, na które natrafiłam przypadkowo w internecie. Mogę śmiało stwierdzić, że spełniło moje oczekiwania. Przede wszystkim czytelna prezentacja, dokładnie analizowana oraz poparta przykładami.
Ogromna wiedza i doświadczenie Pana Adama pozwoliły mi spojrzeć z zupełnie innej perspektywy na wykonywaną przeze mnie pracę. Teraz wiem, że kreatywność i oryginalność to podstawa sukcesu również w branży SPA. Liczą się wciąż nowe pomysły, a ja liczę na to, że szkolenie już niedługo przyniesie pozytywne rezultaty.
Dziękuję za współpracę!"
Anna Piekarska
masażystka
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HOTEL**** KRÓL PLAZA, JAROSŁAWIEC
"W dniu 24.05.2011 r. w Hotelu Król Plaza odbyło się szkolenie na managera SPA.
Osoba, wybrana na szkoleniowca została odszukana na stronie internetowej. Wybrałam Pana Adama Pudę, ponieważ to jego tematy szkolenia, uważałam za bardzo ważne dla mojej osoby. Po kilku telefonach z mojej strony i strony drugiej, został uzgodniony termin naszego spotkania szkoleniowego. Mówiąc absolutnie otwarcie , nie mogłam się doczekać naszego spotkania. Wierzyłam, że to szkolenie pomoże mi w mojej pracy w SPA i nie zawiodłam się.
Pan Adam Puda stworzył dla mnie bardzo bogato przygotowany program , który pomógł mi odpowiedzieć na wiele moich zapytań .Był świetnie przygotowany i zorganizowany by móc przekazać mi jak najwięcej informacji dotyczących mojej branży . Mnóstwo cennych uwag, które postaram się wdrożyć w pracę z ludźmi . Duża wiedza i doświadczenie szkoleniowca, wniosło dużą inspirację co do mojej osoby.
Dlatego uważam , że mój wybór był bardzo trafny. Powinno się korzystać, z takich szkoleń jak najbardziej. Polecam i dziękuję bardzo."
Anna Orłowska
Manager SPA
HOTEL**** KRÓL PLAZA
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
SZKOLENIE NA MANAGERA SPA
KRAKÓW 2011
"W dniach 04.06-05.06.2011r. odbyłam szkolenie na Menagera SPA, które było zorganizowane przez firmę Master Beauty.
Jadąc na to szkolenie nie wiedziałam czego się spodziewać. Miałam w głowie mnóstwo pytań, m.in. Czy szkolenie nie będzie nudne? Czy będzie ono warte swojej ceny? Czy ja, jako osoba z wykształceniem kierunkowym lecz bez doświadczenia w tej branży mam tam czego szukać i czy będę traktowana poważnie, mimo swojego młodego wieku? I najważniejsze… Czy któryś z moich potencjalnych pracodawców doceni kiedykolwiek uzyskany przeze mnie certyfikat?
Już w pierwszym dniu szkolenia byłam bardzo mile zaskoczona. Jednak to nie było wszystko… Drugiego dnia, kiedy wystąpił przed nami Pan Adam Puda wszyscy byli pod ogromnym wrażeniem jego profesjonalizmu, zaangażowania w to co robi, a jednocześnie prostoty przekazu informacji. Po tym człowieku widać, że kocha to co robi i wkłada w swoją pracę całe swoje serce. Największym atutem Pana Adama jest niewiarygodna łatwość nawiązywania kontaktu z grupą, przekaz informacji na prostych przykładach z życia, jego ogromna wiedza i doświadczenie jako szkoleniowca.
Panie Adamie, dzięki Panu utwierdziłam się w przekonaniu, że warto realizować marzenia i szukać pomysłu, który zrewolucjonizuje branżę SPA. Będzie to dla mnie zaszczyt, jeżeli przyjmie Pan moje zaproszenie na przeprowadzenie audytu w moim ośrodku SPA, który mam nadzieję niebawem powstanie.
Na koniec pozostaje mi tylko podziękować…
Panie Adamie, tak trzymać!!!"
Joanna Fronia
Kosmetolog